Premier De Wever is geen fan van Belgisch WK-lied zonder Nederlands: ‘Op zijn zachtst gezegd niet elegant’ (opens original article in a new tab)
Premier Bart De Wever kritiseert het Belgische WK-lied vanwege het ontbreken van Nederlands, terwijl de Belgische voetbalbond verantwoordelijk is voor de tekst. De Iraanse ploeg mag langer in de VS blijven voor hun WK-duel tegen Egypte.
- Premier Bart De Wever kritiseert het Belgische WK-lied omdat het geen Nederlands bevat
- De tekst van het lied bevatte geen woorden in het Nederlands, volgens De Wever was dat ongepast
- De Belgische voetbalbond is verantwoordelijk voor de totstandkoming van het lied
- De Iraanse voetbalploeg mag langer in de VS blijven voor hun derde WK-duel tegen Egypte
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.