Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
De Morgendemorgen.be

Live - Iran noemt deal met VS ‘verklaring van Amerikaanse nederlaag’ (opens original article in a new tab)

TL;DR

Iran en de VS komen met een voorlopige overeenkomst, waarbij Iran de deal ziet als een nederlaag voor de VS. De IAEA krijgt toegang tot Iraanse nucleaire sites, terwijl Oman en Iran de kosten voor het beheer van de Straat van Hormuz onderzoeken. Iran ontkent echter akkoord over nieuwe nucleaire inspecties.

  • Iran noemt deal met VS 'verklaring van Amerikaanse nederlaag'
  • IAEA-inspecteurs krijgen toegang tot Iraanse nucleaire sites
  • Oman en Iran onderzoeken kosten voor beheer van Straat van Hormuz
  • Iran ontkent akkoord over nieuwe nucleaire inspecties

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.