Live - Cd&v wil Vlaamse staatsbon invoeren: ‘Rentelasten op Vlaamse schuld lopen op’ (opens original article in a new tab)
Cd&v wil een Vlaamse staatsbon invoeren om de rentelasten op de Vlaamse schuld te verminderen, terwijl de regering ook de verkoop van 20% aandelen in Belfius overweegt.
- Cd&v stelt voor om een Vlaamse staatsbon in te voeren om rentelasten te verminderen
- De partij wijst op de hoge inflatie en lage rente op spaarrekeningen
- De Vlaamse schuld groeit en de rentelasten stijgen
- De regering overweegt de verkoop van 20% aandelen in Belfius om 2 miljard euro op te halen
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.