Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
De Morgendemorgen.be

Live - Cd&v wil Vlaamse staatsbon invoeren: ‘Rentelasten op Vlaamse schuld lopen op’ (opens original article in a new tab)

TL;DR

Cd&v wil een Vlaamse staatsbon invoeren om de rentelasten op de Vlaamse schuld te verminderen, terwijl de regering ook de verkoop van 20% aandelen in Belfius overweegt.

  • Cd&v stelt voor om een Vlaamse staatsbon in te voeren om rentelasten te verminderen
  • De partij wijst op de hoge inflatie en lage rente op spaarrekeningen
  • De Vlaamse schuld groeit en de rentelasten stijgen
  • De regering overweegt de verkoop van 20% aandelen in Belfius om 2 miljard euro op te halen

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.