Héérlijk koel, de airco in auto’s en gebouwen. Maar kan ons lichaam de hitte daarna nog wel aan? (opens original article in a new tab)
De toenemende hitte maakt airco populair, maar experts waarschuwen dat te veel gebruik het lichaam kan verzwakken en adviseerden om de temperatuur te beperken en ventilatoren te gebruiken. De overheid wordt aangemoedigd om informatie te geven over het slimme gebruik van airco.
- Airco wordt steeds populairder vanwege de toenemende hitte door klimaatverandering
- Lichaam kan minder goed aan hitte wennen als het continu in de kou zit
- Expert adviseert om airco niet te veel te gebruiken en een ventilator erbij te zetten
- Temperatuur instellen op 23-26 graden om lichamelijke irritaties te voorkomen
- Overheid wordt aangemoedigd om informatie te geven over slim gebruik van airco
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.