Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
De Morgendemorgen.be

Burgemeester Marino Keulen niet opgezet met verblijf Horion in gesloten afdeling in Rekem: ‘Dat hij hier zit, is dik tegen mijn goesting’ (opens original article in a new tab)

TL;DR

Burgemeester Marino Keulen is ontevreden met het verblijf van seriemoordenaar Freddy Horion in de gesloten afdeling van het OPZC in Rekem, aangezien hij dit tegen zijn goesting is en ziet het als een risico op recidive.

  • Burgemeester Marino Keulen is ontevreden over het verblijf van Freddy Horion in de gesloten afdeling van het OPZC in Rekem.
  • Het openbaar ministerie had vragen gesteld over de doorstroming naar een laagbeveiligde afdeling, maar het OPZC nam Horion toch op.
  • Keulen ziet Horion als een 'tikkende tijdbom' met een hoog risico op recidive en stelt dat hij naar het buitenland zou moeten worden gestuurd.

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.