Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
Dagens Industridi.se

Wallenbergbolaget faller kraftigt efter säljstämpeln (opens original article in a new tab)

TL;DR

Gruvutrustningsbolaget Epiroc faller kraftigt på Stockholmsbörsen efter att UBS säljstämplat aktien, enligt en schweizisk storbank som anser att värderingen gått för långt. Investor är bolagets största ägare.

  • Epiroc faller kraftigt på Stockholmsbörsen
  • UBS säljstämplat aktien och anser att värderingen gått för långt
  • Investor är Epirocs största ägare

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.