Wallenbergbolaget faller kraftigt efter säljstämpeln (opens original article in a new tab)
Gruvutrustningsbolaget Epiroc faller kraftigt på Stockholmsbörsen efter att UBS säljstämplat aktien, enligt en schweizisk storbank som anser att värderingen gått för långt. Investor är bolagets största ägare.
- Epiroc faller kraftigt på Stockholmsbörsen
- UBS säljstämplat aktien och anser att värderingen gått för långt
- Investor är Epirocs största ägare
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.