Varnar för USA: Räntan är det största problemet (opens original article in a new tab)
Lars-Erik Lundgren varnar för USA:s ränta som största problemet på aktiemarknaden globalt.
- Lars-Erik Lundgren varnar för USA:s ränta som största problemet
- Aktiemarknaden globalt har hot och möjligheter
- Förvaltare Aktie-Ansvar kommenterar situationen
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.