Nya israeliska anfall: ”Brott mot vapenvilan” (opens original article in a new tab)
Israel har öppnat eld i södra Libanon, vilket Hizbollah anser vara ett brott mot vapenvilan. Två personer har dödats enligt libanesiska myndigheter.
- Israel öppnade eld i södra Libanon och Hizbollah anser att det är ett brott mot vapenvilan.
- Israels militär hävdar att de attackerade en väpnad terrorcell i en säkerhetszon.
- Libanesiska myndigheter rapporterar två dödsoffre från israelisk eld, de första på tre dagar.
- USA:s vice president har talat med Libanons president om att bevara vapenvilan och skydda territoriell integritet.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.