Novo Nordisk ansöker på nytt om subvention för Wegovy (opens original article in a new tab)
Novo Nordisk har återigen ansökt om subvention för Wegovy, efter att tidigare avslag från myndigheten på grund av låg kostnadseffektivitet.
- Novo Nordisk ansöker om ny subvention för Wegovy
- TLV avslog tidigare ansökan på grund av låg kostnadseffektivitet
- Företaget vill att svårighetsgraden för barn och ungdomar bedöms om
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.