Duon bakom The Aurora: ”Inga planer på exit” (opens original article in a new tab)
Duon bakom The Aurora säger att de inte har planer på att lämna projektet och arrangerar utställningen för tredje gången.
- Duon Filip Larsson och Johan Bonnier arrangerar The Aurora för tredje gången.
- Johan Bonnier säger att de inte har planer på att lämna projektet.
- The Aurora är en av världens mest exklusiva bilutställningar.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.