Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
Dagens Industridi.se

Duon bakom The Aurora: ”Inga planer på exit” (opens original article in a new tab)

TL;DR

Duon bakom The Aurora säger att de inte har planer på att lämna projektet och arrangerar utställningen för tredje gången.

  • Duon Filip Larsson och Johan Bonnier arrangerar The Aurora för tredje gången.
  • Johan Bonnier säger att de inte har planer på att lämna projektet.
  • The Aurora är en av världens mest exklusiva bilutställningar.

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.