Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
Dagens Industridi.se

Andersson: ”Hoppas verkligen att avtalet är bra” (opens original article in a new tab)

TL;DR

Socialdemokraternas partiledare Magdalena Andersson uttrycker oro för att oppositionen inte fått se avtalet som gör staten till majoritetsägare i kärnkraftbolaget Viderberg Kraft, och säger att man inte vet vilka risker det innebär.

  • Andersson uttrycker oro för att oppositionen inte fått se avtalet som gör staten till majoritetsägare i Viderberg Kraft.
  • Hon säger att man inte har någon aning om riskerna med avtalet.
  • Socialdemokraternas partiledare hoppas att avtalet är bra.

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.