Andersson: ”Hoppas verkligen att avtalet är bra” (opens original article in a new tab)
Socialdemokraternas partiledare Magdalena Andersson uttrycker oro för att oppositionen inte fått se avtalet som gör staten till majoritetsägare i kärnkraftbolaget Viderberg Kraft, och säger att man inte vet vilka risker det innebär.
- Andersson uttrycker oro för att oppositionen inte fått se avtalet som gör staten till majoritetsägare i Viderberg Kraft.
- Hon säger att man inte har någon aning om riskerna med avtalet.
- Socialdemokraternas partiledare hoppas att avtalet är bra.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.