Samsung, ülkenin artık en değerli şirketi değil (opens original article in a new tab)
Güney Kore'nin en değerli şirketi pozisyonunu uzun yıllar koruyan Samsung, SK Hynix'e kaybetti. SK Hynix, yapay zeka yatırımlarının artmasıyla bellek ve çip üretimiyle öne çıkarak piyasa değeriyle Samsung'u geçti.
- SK Hynix, Güney Kore'nin en değerli şirketi oldu.
- Yapay zeka yatırımları, bellek ve çip üreticilerine talep artışı sağladı.
- SK Hynix'in piyasa değeri 1,35 trilyon doları geçti.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.