Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
Cumhuriyetcumhuriyet.com.tr

Onuralp Bitim'den A Milli Erkek Basketbol Takımı'na kötü haber (opens original article in a new tab)

TL;DR

A Milli Erkek Basketbol Takımı'nda Onuralp Bitim, sakatlığı nedeniyle kadrodan çıkarıldı. Takım, Antalya'da çalışmalarını sürdürüyor ve önümüzdeki günlerde Bosna Hersek ve İsviçre ile maçlar oynayacak.

  • Onuralp Bitim, A Milli Erkek Basketbol Takımı'ndan sakatlığı nedeniyle çıkarıldı.
  • Milliler, Antalya'da 26 Haziran'a kadar çalışmalarını sürdürecek.
  • Türkiye, 2 Temmuz'da Bosna Hersek'e, 6 Temmuz'da İsviçre'ye karşı maçlar oynayacak.

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.