Onuralp Bitim'den A Milli Erkek Basketbol Takımı'na kötü haber (opens original article in a new tab)
A Milli Erkek Basketbol Takımı'nda Onuralp Bitim, sakatlığı nedeniyle kadrodan çıkarıldı. Takım, Antalya'da çalışmalarını sürdürüyor ve önümüzdeki günlerde Bosna Hersek ve İsviçre ile maçlar oynayacak.
- Onuralp Bitim, A Milli Erkek Basketbol Takımı'ndan sakatlığı nedeniyle çıkarıldı.
- Milliler, Antalya'da 26 Haziran'a kadar çalışmalarını sürdürecek.
- Türkiye, 2 Temmuz'da Bosna Hersek'e, 6 Temmuz'da İsviçre'ye karşı maçlar oynayacak.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.