Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
Cumhuriyetcumhuriyet.com.tr

Kütahya’da zehirlenme şüphesiyle hastaneye başvuranların sayısı 71’e yükseldi (opens original article in a new tab)

TL;DR

Kütahya'da bir okul etkinliğinde yedikleri yemekten sonra 25 kişi hastaneye kaldırıldı.

  • Okul etkinliğinde yedikleri yemekten sonra 25 kişi hastaneye kaldırıldı.
  • Öğrenciler ve yetişkinlerde mide bulantısı ve kusma belirtileri görüldü.
  • Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.