Kütahya’da zehirlenme şüphesiyle hastaneye başvuranların sayısı 71’e yükseldi (opens original article in a new tab)
Kütahya'da bir okul etkinliğinde yedikleri yemekten sonra 25 kişi hastaneye kaldırıldı.
- Okul etkinliğinde yedikleri yemekten sonra 25 kişi hastaneye kaldırıldı.
- Öğrenciler ve yetişkinlerde mide bulantısı ve kusma belirtileri görüldü.
- Olayla ilgili inceleme başlatıldı.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.