Manisa’da çilek üreticisine naylon desteği (opens original article in a new tab)
Manisa Büyükşehir Belediyesi, Salihli ve Köprübaşı’nda çilek üreticilerine malç naylonu desteği sağladı. 73 üreticiye naylonlar dağıtıldı ve belediye, üretim maliyetlerini azaltmak için hibe edilen desteklerini sürdürecek.
- Manisa Büyükşehir Belediyesi, Salihli ve Köprübaşı’nda 73 çilek üreticisine malç naylonu dağıttı.
- Üreticilerin üretim maliyetlerini azaltmak amacıyla hibe edilen naylonlar, 4 dönümden küçük alanlarda çilek üretimi yapanlara yönelik.
- Belediye, üreticilere maliyetin yüzde 75’ini hibe ediyor ve desteklerini sürdüreceklerini belirtti.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.