İran heyeti ABD'lilerle neden fotoğraf çektirmedi? (opens original article in a new tab)
İran-ABD görüşmeleri, tarafların masada kaydettiği ilerleme kadar sembolik mesajlarla da dikkat çekti. İranlı yetkililer, ABD ile temas kurarken 'normalleşme görüntüsü vermekten kaçındıklarını' gösteren paylaşımlar yaptı. İran heyeti, ABD heyetiyle aynı karede fotoğraf çektirmemek istedi ve salondan ayrıldı.
- İran heyeti ABD ile yapılan görüşmelerde masada kaydettiği ilerleme kadar sembolik mesajlarla da dikkat çekti.
- İranlı yetkililer, ABD ile temas kurarken 'normalleşme görüntüsü vermekten kaçındıklarını' gösteren paylaşımlar yaptı.
- İran heyeti, ABD heyetiyle aynı karede fotoğraf çektirmemek istedi ve salondan ayrıldı.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.