Geciktiği gerekçesiyle AYT'ye alınmayan Rümeysa İşçi: 'Tüm emeklerim çöp oldu' (opens original article in a new tab)
Osmaniye'de AYT sınavına son saniyelerde ulaşan Rümeysa İşçi, kapıdan çevrildi ve sınava giremedi. Emeklerinin boşa gittiğini belirten Rümeysa, mağduriyetini anlattı. Anne Nazife İşçi ise kızının çalışkan olduğunu ve mağduriyetinin giderilmesini istedi.
- Rümeysa İşçi, AYT sınavına son saniyelerde ulaşmasına rağmen kapıdan çevrildi.
- Sınava giremediği için emeklerinin boşa gittiğini belirtti ve mağduriyetini dile getirdi.
- Anne Nazife İşçi, kızının çalışkan olduğunu ve sınav mağduriyetini giderilmesini istedi.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.