Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
Cumhuriyetcumhuriyet.com.tr

Geciktiği gerekçesiyle AYT'ye alınmayan Rümeysa İşçi: 'Tüm emeklerim çöp oldu' (opens original article in a new tab)

TL;DR

Osmaniye'de AYT sınavına son saniyelerde ulaşan Rümeysa İşçi, kapıdan çevrildi ve sınava giremedi. Emeklerinin boşa gittiğini belirten Rümeysa, mağduriyetini anlattı. Anne Nazife İşçi ise kızının çalışkan olduğunu ve mağduriyetinin giderilmesini istedi.

  • Rümeysa İşçi, AYT sınavına son saniyelerde ulaşmasına rağmen kapıdan çevrildi.
  • Sınava giremediği için emeklerinin boşa gittiğini belirtti ve mağduriyetini dile getirdi.
  • Anne Nazife İşçi, kızının çalışkan olduğunu ve sınav mağduriyetini giderilmesini istedi.

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.