Eski İsrail Başbakanı Bennett’ten Starlink itirafı: İran’a alıcılar soktuk (opens original article in a new tab)
Eski İsrail Başbakanı Naftali Bennett, İsrail'in İran'daki hükümet karşıtı protestoculara Starlink internet alıcıları soktuğunu açıkladı. Bennett, bu cihazların protestocuların iletişimini ve eylemlerini koordine etmesini sağlamak amacıyla planlandığını belirtti. İran yönetimi, internet erişimini kısıtlarken, Starlink'in ülkede resmi izin olmadan faaliyet gösterdiği bildirildi.
- Eski İsrail Başbakanı Bennett, İran'daki hükümet karşıtı protestoculara Starlink alıcıları sokulduğunu açıkladı.
- Starlink'in İran'da resmi faaliyet izni bulunmuyor ancak Elon Musk, hizmetin ülkede aktif olduğunu açıklamıştı.
- Bennett, mevcut İsrail hükümetinin bu planı devam ettirmediğini ve protestolar sırasında altyapının hazır olmadığını belirtti.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.