Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
Cumhuriyetcumhuriyet.com.tr

Erzurum’da emekliler maaşlara tepkili: 'Bir yerde oturup bir bardak çay içemiyoruz' (opens original article in a new tab)

TL;DR

Erzurum'da emekliler, maaşlarının yetersiz kalması ve yaşam maliyeti nedeniyle büyük sıkıntılar çekiyor. Yüksek kira, pahalı gıda ve adaletsiz prim sisteminden şikayet eden emekliler, sosyal hayatlarını kaybetmeye başladı.

  • Erzurum'da emekliler, yüksek kira, pahalı çay ve prim günlerinde adaletsizlikten şikayetçi.
  • Emekliler, maaşlarının ev kirasına gittiğini ve sosyal hayatlarının bittiğini belirtti.
  • Bazı emekliler, devlete şükrederek maaşlarının yeterli olmadığını dile getirdi.

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.