Erzurum’da emekliler maaşlara tepkili: 'Bir yerde oturup bir bardak çay içemiyoruz' (opens original article in a new tab)
Erzurum'da emekliler, maaşlarının yetersiz kalması ve yaşam maliyeti nedeniyle büyük sıkıntılar çekiyor. Yüksek kira, pahalı gıda ve adaletsiz prim sisteminden şikayet eden emekliler, sosyal hayatlarını kaybetmeye başladı.
- Erzurum'da emekliler, yüksek kira, pahalı çay ve prim günlerinde adaletsizlikten şikayetçi.
- Emekliler, maaşlarının ev kirasına gittiğini ve sosyal hayatlarının bittiğini belirtti.
- Bazı emekliler, devlete şükrederek maaşlarının yeterli olmadığını dile getirdi.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.