Slutt å se på eldre som et problem. Hvor er eldrepolitikerne? (opens original article in a new tab)
Artikkelen kritiserer Norges manglende eldrepolitikk og mangel på eldre politikere, og oppfordrer til å se eldre som en ressurs i stedet for et problem.
- Artikkelen kritiserer manglende eldrepolitikk i Norge og mangel på eldre representanter i Stortinget.
- Det hevdes at eldre har mye erfaring og bør ha mulighet til å jobbe lenger.
- Regjeringen har fjernet Eldreombudet og overlatet ansvaret til kommunene.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.