Sjarmerte fotballskole i Brooklyn: – Det var veldig gøy (opens original article in a new tab)
Prinsesse Ingrid Alexandra og prins Sverre Magnus avsluttet USA-reisen med et besøk hos Tines fotballskole i Brooklyn, der de ble mottatt av norske flagg og mat. De reiser hjem etter å ha representert Norge under fotball-VM.
- Prinsesse Ingrid Alexandra og prins Sverre Magnus besøkte Tines fotballskole i Brooklyn
- De reiser hjem etter å ha representert Norge under fotball-VM
- Fotballskolen ble pyntet med norske flagg og mat
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.