Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
Aftenpostenaftenposten.no

Sjarmerte fotballskole i Brooklyn: – Det var veldig gøy (opens original article in a new tab)

TL;DR

Prinsesse Ingrid Alexandra og prins Sverre Magnus avsluttet USA-reisen med et besøk hos Tines fotballskole i Brooklyn, der de ble mottatt av norske flagg og mat. De reiser hjem etter å ha representert Norge under fotball-VM.

  • Prinsesse Ingrid Alexandra og prins Sverre Magnus besøkte Tines fotballskole i Brooklyn
  • De reiser hjem etter å ha representert Norge under fotball-VM
  • Fotballskolen ble pyntet med norske flagg og mat

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.