Pasient ble beltelagt i 16 døgn: – Vi tar det på største alvor (opens original article in a new tab)
Statsforvalteren åpner tilsynssak mot Helse Bergen etter at en pasient ble beltelagt i 16 døgn, ifølge Sivilombudet som avdekket ulovlig beltebruk ved Sandviken.
- Pasient ble beltelagt i 16 døgn
- Statsforvalteren åpner tilsynssak mot Helse Bergen
- Sivilombudet avdekket ulovlig beltebruk ved Sandviken
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.