Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
Aftenpostenaftenposten.no

Pasient ble beltelagt i 16 døgn: – Vi tar det på største alvor (opens original article in a new tab)

TL;DR

Statsforvalteren åpner tilsynssak mot Helse Bergen etter at en pasient ble beltelagt i 16 døgn, ifølge Sivilombudet som avdekket ulovlig beltebruk ved Sandviken.

  • Pasient ble beltelagt i 16 døgn
  • Statsforvalteren åpner tilsynssak mot Helse Bergen
  • Sivilombudet avdekket ulovlig beltebruk ved Sandviken

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.