Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
Aftenpostenaftenposten.no

Oslo fengsel er tømt: – Vanskelig å tro at dette er Norge i 2026 (opens original article in a new tab)

TL;DR

Oslo fengsel er tømt for innsatte, og mesteparten av bygningen skal rives for å bygge et nytt. Den siste fangen ble sendt til et annet fengsel 10. juni.

  • Oslo fengsel er tømt for innsatte.
  • Mesteparten av fengselet skal rives for å bygge et nytt.
  • Den siste fangen ble overført 10. juni.

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.