Oslo fengsel er tømt: – Vanskelig å tro at dette er Norge i 2026 (opens original article in a new tab)
Oslo fengsel er tømt for innsatte, og mesteparten av bygningen skal rives for å bygge et nytt. Den siste fangen ble sendt til et annet fengsel 10. juni.
- Oslo fengsel er tømt for innsatte.
- Mesteparten av fengselet skal rives for å bygge et nytt.
- Den siste fangen ble overført 10. juni.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.