Nytt T-banekart: Legger ned to stasjoner og bygger én ny (opens original article in a new tab)
Sporveien legger ned to T-banestasjoner og bygger en ny mellom dem på Holmenkollbanen, som stenges i syv måneder under byggingen. Ny stasjon får navnet Diakonhjemmet stasjon.
- Holmenkollbanen stenges i syv måneder under bygging av ny stasjon ved Diakonhjemmet
- To eksisterende stasjoner, Frøen og Steinerud, legges ned og erstattes av en ny stasjon mellom dem
- Ny stasjon vil hete Diakonhjemmet stasjon og skal tilrettelegge for reisende til området
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.