Høiby blir værende i fengsel: – Kommer ikke til å anke, sier forsvarer (opens original article in a new tab)
Marius Borg Høiby blir varetektsfengslet til 13. juli og anker ikke denne beslutningen. Tingretten frykter kontakt med den fornærmede og åpner for elektronisk kontroll. Høiby har ønsket løslatelse på grunn av morens helse, men retten har avvist dette flere ganger. Kronprinsesse Mette-Marit har fått ny lungetransplantasjon og er innlagt på sykehuset.
- Marius Borg Høiby blir varetektsfengslet til 13. juli og anker ikke denne beslutningen
- Tingretten frykter kontakt mellom Høiby og den fornærmede Frogner-kvinnen og åpner for elektronisk kontroll som alternativ
- Høiby har ønsket løslatelse på grunn av morens helse, men retten har avvist dette flere ganger
- Kronprinsesse Mette-Marit har fått ny lungetransplantasjon og er innlagt på sykehuset
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.